snart bär de av emot strömstad:)

ska bara hitta orken å lusten till å göra mig iordning å packa lite då jag ska hem till mamma i strömstad idag! stannar där tills imorrn för ska på ansiktsbehandling hos Mia´s, fick presentkort på de å på New Yorker utav mamma i julklapp!(antar att de va att hon ville att jag skulle komma till std ganska snart igen;)) får la ta å visa upp sen vad jag köpt! känner jag mig själv rätt så kmr de bli underkläder för dom har grymt snygga underkläder där! Victoria Secret inspererat men till HM priser om man säger så!:) fast nu e de kläder jag verkligen behöver!:P hihi

Fick lite halvroliga sms igår utav mitt "kära" x Marcus...att han saknade mig jättemkt å verkligen tycker om mig å vill ha en andra chans...! hahaha så jag åt de, han hade sina månder me mig å de gav inte så extremt mkt om man säger så! å inte efter allt de han kallade mig efter de tog slut så, nääe aldrig att jag skulle gå tillbaka dit!

Finns bara en jag vill ha, å han ska jag fan se till å få också!;) de har jag gett mig faaan på;)

Ska ni hitta på ngt roligt på den "stora" högtiden Alla hjärtans dag då? eller är det lika många som tkr att de e ett stort jippo där företagen bara vill tjäna pengar?

Jag ska spendera den på dagen me mina goingar Alex å världens bästa E:) ska bli jättemysigt<3 sen på em blir de hem till uddevalla igen:) där blir de la lugnt, kanske gå upp till Linda å tjöta som vanligt:)

Har blivit väldigt duktig på å gå ut å gå överallt nu istället för å ta bilen!:P men de har ju å göra me att Mekonomen har utmannat alla anställda till en stegtävling:) så på två veckor har jag la gått 11 mil totalt:) ha rju haft den i jobbet också men har mest jobbat körningarna så då blir de inte så många steg:) så nu väntar jag bara på min zumba box så e träningen inför beach 2012 igår:) beachbabe here we go;)


slänger la säkert in med ett till inlägg senare å visar kläderna jag har köpt:)




Kommentarer
Postat av: Pixxxie - Uddevallas största blogg

Min fiiiiina =D Puss

2012-02-13 @ 18:06:24
URL: http://www.mondoblog.se/pixxxie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0