skärpning här...!

näe nu får de allt bli skrärpning, har varit usel på å blogga... den har mest fungerat som en dagbok nu när jag mått dåligt å så över uppbrottet men de e över nu så nu e de en blogg igen...! å de e ingen idé å leta efter dom inläggen för dom är raderade å borta eftersom bloggen va lösenordskyddad då:P hehe

visst e min nya header fin?!? krävs ju fan ett geni för å fatta alla jävla koder:P haha

hmm vad e nytt i mitt liv nu då sen sist jag skrev...?!? haha jooo typ allt:P nytt jobb, ny lägenhet, ny pojkvän:) enda som e kvar sedan tidigare e nog fan bara jag, en del vänner å bilen:)

Jobbade tidigare på Eurocash i Strömstad som kassörska men äntligen efter 5 år så kom jag därifrån å nu jobbar jag på Mekonomen på Torp, ett jobb som jag älskar:) hoppas verkligen å få vara kvar där men de återstår å se:)

Bodde som sagt tidigare ihop med mitt ex både här i uddevalla å i strömstad men sen tog de slut å då dick jag en egen lägenhet, en 1a uppe vid spara i uddevalla som jag trivs som fan i:) enda nackdelen är väl att de e på 4e våningen utan hiss(åker dock inte hiss men) å man får inte ha husdjur men annars e den toppen:) får ta å lägga upp lite bilder på den ngn dag:) jätteskönt å bo ensam då jag aldrig gjort de tidigare, dock e de sällan jag e ensam eftersom jag e med Marcus de mesta men:P

Känns bara så jävla skönt å må bra igen efter månder av tårar å må dåligt, nu e livet toppen..! trodde verkligen inte att jag skulle hitta en ny kille så fort som jag gjorde(2 mån) men känslor är ju som sagt inget man kan styra över:) å lika glad e jag för de:) finns inte så mkt å inte gilla med den killen:)


Näe nu får jag la ta å nana lite så jag orkar jobba imorrn:) Bjuder på en bild ifrån Vallåkra i år som btw va fan de grymmaste året ngnsin:) fan va skoj de va:)


Jag å <3at

Natti natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0