Snart så

Åhh snart kommer älsklingen hit!!! även om de bara senast igår vi träffades så saknar jag honom jättemkt! Och lilla Balto bus! eller lilla och lilla... 35 kg klump e inte så litet precis!

Får la hoppas på att de blir en ganska tidig kväll, börjar 7 imorrn så e inte så sugen på att försova mig när jag har mkt o göra på jobbet:P hehe men slutar ju fem så de ska bli gött som satan!!
Sen jobbar jag bara tills på måndag sen så e jag ledig i hela sex dagar!!

Ska passa på och göra om mina naglar då när de finns så gott om tid till det! Finns inget värre än att sitta där med ingen motivation alls till och göra de för att de tar lång tid och då blir de bara dåligt! Så nu ska de nog allt bli svarta igen som jag hade när jag och Jimmy förlovade oss, fast nu ska de ju matcha halloween;)

Hoppas på att jag hittar ngn snygg halloweenoutfit snart.. har hittat några på korsetten.se men får la se om vi ens ska festa och klä ut oss:P


Näe nu ska jag ta en cigg och ringa mannen min och få reda på hur långt har har kvar innan jag får pussa honom!!=)


Ciao











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0