Bakat ja....

Idag har jag bakat lussekatter! har suckat på de hur länge som helst och på jobbet kommer de ju inte finnas fören i slutet at november så jag fick ta saken i egna händer:P så fick jag ju svänga ut till älsks jobb och överraska honom me bullar o julmust!

Blir en liten sväng till torp sen tror jag allt! får dock inte köpa så mkt eftersom att vi ska göra ett ganska stort köp på fredag så de gäller o hålla i pengarna:D

Jag har nog världens bästa pojkvän..! igår när jag kom hem så fick jah vänta i köket så kom han med en bukett me röda rosor!<3 Utan ngn speciel anledning utan bara för att han älskar mig!






dags och göra sig i ordning, orkar inte gå runt som en slusk:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0